הגן פועל במסגרת של 24 ילדים וארבעה אנשי צוות. זוהי מסגרת ייחודית שנותנת לילדים את האפשרות לעשות ולעבוד בעצמם, באופן חופשי, בלי הפרעה. מקום שמאפשר לכל אחד ואחת להיות מישהו כמו שהוא, מקום שכל אחד מרגיש שייך.
התפיסה החינוכית בגן תומכת בעידוד היצר הטבעי של הילד להתפתחות ובנויה על אהבת הלמידה הטבעית של הילד והדחף שלו להמשיך לגדול. הילד נמצא בסביבה בטוחה, רגועה ותומכת, שמציעה ומספקת לו אתגרים שונים והזדמנויות רבות להתנסות ולנסות, לחקור ולהעמיק את ההבנה דרך ההנאה, ההתרגשות, השמחה והסיפוק העצמי שנובעים מתוך הבחירה.הדגשים הם על פיתוח האישיות הייחודית של הילד, פיתוח תקשורת בין אישית נכונה – תוך מתן כבוד הדדי וקבלה.
עידוד ערכים של אהבה ונתינה ובמקביל, לימוד אינדיווידואלי מתוך הבנת הנטיות הטבעיות האישיות של כל ילד וילדה.
דגש רב מושם על חומרי המשחק, והם מתוכננים ומעוצבים במיוחד כדי לספק את צרכי הילדים. הם מאפשרים לילד חקירה מתוך התנסות כחוויה שלמה. בקצב שלו, הוא מגלה את היכולות הטמונות בו, מעמיק את ההתנסות שלו ומפתח את אישיותו מכל הבחינות: פיזי, רגשי, רוחני ואינטלקטואלי.
דרך החומר, המשחק, היצירה והמגע עם החיות והטבע – שיוצרים מאגר חוויות משותף, מתאפשרת התפתחות אצל הילד. בגיל הזה, המוח של הילד הוא כמו ספוג, הוא סופג את הכל – את כל מה שהוא קולט בעולם המוחשי שמסביבו, את מה שהוא רואה, את השפה הנשמעת והמדוברת, את הריחות, הטעמים והתחושות ואת התרבות של הסביבה בה הוא גדל.
הגן פועל במסגרת של 24 ילדים וארבעה אנשי צוות. זוהי מסגרת ייחודית שנותנת לילדים את האפשרות לעשות ולעבוד בעצמם, באופן חופשי, בלי הפרעה. מקום שמאפשר לכל אחד ואחת להיות מישהו כמו שהוא, מקום שכל אחד מרגיש שייך.
התפיסה החינוכית בגן תומכת בעידוד היצר הטבעי של הילד להתפתחות ובנויה על אהבת הלמידה הטבעית של הילד והדחף שלו להמשיך לגדול. הילד נמצא בסביבה בטוחה, רגועה ותומכת, שמציעה ומספקת לו אתגרים שונים והזדמנויות רבות להתנסות ולנסות, לחקור ולהעמיק את ההבנה דרך ההנאה, ההתרגשות, השמחה והסיפוק העצמי שנובעים מתוך הבחירה.הדגשים הם על פיתוח האישיות הייחודית של הילד, פיתוח תקשורת בין אישית נכונה – תוך מתן כבוד הדדי וקבלה. עידוד ערכים של אהבה ונתינה ובמקביל, לימוד אינדיווידואלי מתוך הבנת הנטיות הטבעיות האישיות של כל ילד וילדה.
דגש רב מושם על חומרי המשחק, והם מתוכננים ומעוצבים במיוחד כדי לספק את צרכי הילדים. הם מאפשרים לילד חקירה מתוך התנסות כחוויה שלמה. בקצב שלו, הוא מגלה את היכולות הטמונות בו, מעמיק את ההתנסות שלו ומפתח את אישיותו מכל הבחינות: פיזי, רגשי, רוחני ואינטלקטואלי.
דרך החומר, המשחק, היצירה והמגע עם החיות והטבע – שיוצרים מאגר חוויות משותף, מתאפשרת התפתחות אצל הילד. בגיל הזה, המוח של הילד הוא כמו ספוג, הוא סופג את הכל – את כל מה שהוא קולט בעולם המוחשי שמסביבו, את מה שהוא רואה, את השפה הנשמעת והמדוברת, את הריחות, הטעמים והתחושות ואת התרבות של הסביבה בה הוא גדל.